18.2.2015

haloo

Todella mielenkiinotinen artikkeli. Näitä on ilo lukea. Toivoo vaan, että muutkin lukisi :D

Mikään ei ole niin ärsytävää kipu kroonikkona kun se, että ehkä joskus vahingossa mainitsee "nyt sattuu" niin eiiiikö sieltä tule jonkun suusta, "joo mä tiiän milt se tuntuu.....". Ei et tiedä.

Kipu on henkilökohtaista. Se mitä minä tunnen koko ajan, on minulle normaalia ja suhteellisen pientä. Johtuu ainosataan siitä, että olen niin tottunut siihen. Olen jaksanut ja kestänyt sitä vuosia. Pystyn ignooraamaan sen melkein kokonaan.  No en tietenkään sillon kun se on pahimmillaan. Sillon voisin sahata raajoja irti.

Välillä toivoisin että voisin antaa näille mahdollisuuden kokeilla kipuijani, esim yhden päivän. Veikkaan että ajatustapa voisi muuttua aika paljon.

Nyt kun niitä tulee vastaan, riippuen henkiköstä, mulkaisen vihasesti tai vastaan vaa joo..... Vaikka todellisuudessa voisin avautua aiheesta suortaan päin näköä :D

Niin mistä artikkelista oli kyse? No TÄSTÄ

PS. ihana keli!

1 kommentti:

  1. Kirjoitit: Sillon voisin sahata raajoja irti.

    Minulla on joskus niin kovat varvassäryt, että varpaiden amputointi tuntuisi hyvältä vaihtoehdolta. No, eihän se ole hyvä, mutta kuvaa hyvin sitä kipua, mikä on kyseessä.

    Totta, kiputuntemukset ovat aika omakohaisia.

    VastaaPoista